Online marketing

Online marketing zahrnuje správu kanálů:

  • PPC – reklama s platbou za proklik ve vyhledávačích, displejové síti a videoreklama (zejména reklamu na YouTube) prostřednistvím PPC systému. V Česku jsou to nejčastěji Google Ads a Sklik.
  • Reklamu na sociálních sítích – v Česku zejména reklamu na Facebooku, reklamu na Instagramu. Poskytuje široké možnosti cílení.
  • SEO – SEO je zkratka pro optimalizaci pro vyhledávače, tedy úpravy provedené na webu, obsah na webu a linkbuilding mimo web s cílem upravit jej tak, aby jej vyhledávače snadno prozkoumali a považovali za důležitý pro jejich uživatele ve zvoleném oboru.
  • Cenové porovnávače a produktové katalogy.
  • E-mail marketing a posílání newsletterů.
  • Webovou analytiku – pro pochopení chování uživatelů na webu, poznání cílové skupiny, vyhodnocení dat z e-commerce a vyhodnocování kanálů online marketingu – pro přiřazení zdrojů návštěvnosti na web používejte UTM parametry.

Online marketing je mladší součástí celého marketingu a základní znalost online marketingu bude důležitá nebo výhodou pro velkou řadu marketingových pozice. Pokud vás online marketing zajímá, můžete se o něm dozvědět ebooku o online marketingu: online marketing kniha v elektronické podobě.

Nachytřete se o online marketingu – rozšiřte své znalosti v e-booku o 81 stranách a 12 kapitolách.